Saknar dig min bästa storasyster!

Saknar Nina som faaaaaaaaaaan!!!
En vecka har hon nu varit borta, det är en vecka för mycket!!
I fredags var jag iallafall i Sorsele och hälsade på hon Ninisen. Jätte mysigt ställe och jätte trevligt folk! Efter typ 3 timmar kände jag mig som hemma där. Jag blev övertalad av flera som var där att jag skulle stanna över natten. Dom fixade fram en säng och sängkläder och en massa skratt och trevligheter! Kändes som konstigt att fara där ifrån på söndagen. Det ända som var negativt var att det tar 3 timmar enkel väg att köra... Men för att träffa Ninisen skulle jag kunna köra 100 mil enkel väg om jag skulle behöva!

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0