Tisdag - Säsongstart på desperate

Idag har jag kömpat mig in till stan.
Ida var snäll och körde mig, vilket verkligen behövdes! Hade så ont i nacken att jag
fick svårigheter med att vrida på huvudet. Alla vet ju att det är ganska så bra, viktigt
och nödvändigt att kunna vrida på huvudet för att sitta bakom ratten i trafiken.
Väl på stan så inhandlade jag en pannlampa.
Jag har börjat sticka, igen, samtidigt som jag ser ganska så dåligt när det inte finns
så bra ljus. Därför tänkte jag att en pannlampa måste vara den bästa lösningen
för mig. Har prövat den vid två tillfällen idag, blivit skrattad åt båda gångerna, och jag
såg helt perfekt! Allt var tydligt och klart!
Hittade mig även en ny bh, kostade bara 490 kr. Förstår inte varför det ska kosta så
himla mycket! Eftersom att det var en evighet sen jag köpte mig en ny bh fick jag
hjälp av en kvinna i butiken. Hon hämtade tantiga bh:ar som jag inte ens kunde tänka
tanken att använda! Tillslut, efter ca 8 st, hittade hon en som jag tyckte om. Den var
dock helt svart, ville ha en vit, men den satt bra. Hon mätte bara runt mig under brösten
och gick sedan och hämtade en bh. Den var lite liten i kupan så hon hämtade en till
och då fick hon till rätt storlek. Ganska coolt att dom bara behöver kolla på en så vet
dom vad man har för storlek :P
Har även varit på apoteket idag. Mina mediciner som jag äter ger
biverkningar. Tar andra saker för biverkningarna och får problem
med deras biverkningar. Lite förvirrande. Ganska så irriternade.
Jag tror jag håller på att få en sammanbrott eller nått liknande,
är så less på att ha ont hela tiden, inte kunna sova som jag ska,
inte äta, inte kunna röra på mig som vanligt. Sen tror jag att
någon av tabletterna säkert gör nått med humöret! Jag har varit
nere flera dagar nu, gråter för typ ingenting och blir arg för minsta
lilla små sak.
Jag önskar det fanns ett piller man kunde ta som
fixade alla problem man hade med kroppen på en gång. Att man
inte behöver ta flera olika utan att det räcker med ett. Att det på
nått konstigt sätt känner av vad som är fel i kroppen och löser
alla probem.
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0