Ajajaj

Heej!
Det var länge sen sist! Hoppas ni har haft det lika bra som jag har haft det!
Jag har varit med vänner och jobbat och gått skola och ja lite allt möjligt sen
sist jag var in här och skrev ett litet inlägg.
Om det hade gått att blogga från min mobil så hade jag nog aldrig slutat men
det gick inte så jag orkade inte sitta fast vid datorn hela tiden ;) haha xD
Vad som är riktigt nytt är att jag har tagit bort mina halsmandlar.
Åkte in till lassa i tisdags och komme hem i går, onsdag. Jag har inte
orkat göra så mycket, sover jätte dåligt och om jag pratar för mycket
gör det ganska så ont!
Nina var med mig igår men idag ska jag pröva mig ut! Ska
fara och vara med Robert hade jag tänkt mig. Vi får se hur det
går.
Men nu kommer pappa med min bil, hör den på långa vägar!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0