Long time...

Heej!
Det var ett tag sen jag var här inne och skrev, vet inte varför det
har blivit så. Har nog inte haft nått roligt/viktigt/intressant att skriva
om. En sak kan jag då säga att jag mår mycket bättre än vad mitt
förra inlägg beskrev.
Ja lite saker har nog hänt ändå, jag har hoppat av skolan, vilket
nog många av er redan visste. Det var verkligen inget för mig.
Själva programmet var inte alls som jag hade hoppats, tempot
var helt sjukt och sen var det bara för svårt för mig att förstå
och så. Tänkte då att det var lika bra att jag hoppade av.
Jag har nu börjat jobba på min pappas frus företag. Nilssons städ
och specialservice ab. Så nu på dagarna städar jag. Det är faktist
inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara. Eller det tär ju på
kroppen och så men jag hatar ju att städa igentligen så jag trode
jag skulle dö av det där jobbet men inte än iallafall. Har bara
jobbat ca en månad.
Sen har jag blivit blondin. Vilket alla nog redan vet om. Om inte
kolla min facebook ;)
Det var allt för den här gången. Får se när nästa gång blir, om ett
halvår eller tre ;)
PussKraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0