Måndag

Hejsan!

Här har jag flera gånger under de senaste dagarna försökt blogga från
telefonen men det går inte! Jag kan göra allt förutom att skriva själva
inlägget. Jätte irriterande!!! Är det någon som har nått tips om vad jag
kan göra för att få det att funka?

Igår var jag hemma hos Micke och såg film. For dit vid fem tiden och
komme inte hem förns vid två tiden på natten. Gissa om jag var nådigt
trött? Men nu har man sätt alla shrek-filmerna och miss secret agent 2.

Sitter nu hemma hos Nicke på Roberts dator. Killarna skulle bjuda på
middag och jag och Nina bakade efterrätten. Var tvungen att göra om
kladdkakan eftersom att det först vart nerblandat ett smör som gick ut
i januari, hur äckligt är inte de?! :S

Nu står Robert och tittar så nu kan jag inte skriva mer!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0