Fortsättning på måndagen

Fan va mätt jag är!!
Åt alldeles för mycke paj och alldeles för mycke kladdkaka och
när de andra tog fram chips och dipp trodde jag att jag skulle dö!
Tog inga chips och slapp spy pågrund av full mage, väldigt smart val
om ni frågar mig.

Blir så att jag stannar i stan över natten. Får se om min telefon överlever
natten på de lilla batteri den har kvar, tycker att den borde göra de när
jag knappt använder den någonting.

Vi såg en film men de fanns inte svensk text och eftersom att jag är så
dålig på engelska så fattade jag inte så mycke alls av den. Men men jag
är van.

Hoppas eran kväll har varit
bra och att den fortsätter vara
de!






PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0