Fredagnatt

Hej!

Ikväll/natt blir det ett kort inlägg. Är trött och på dåligt humör.
Somnade jätte sent natten till idag och skulle sedan upp jätte
tidigt för att följa med mamma till Lycksele. Var inte nå vidare
sällskap när jag sov hela vägen dit och hela tiden där och hela
vägen hem.

La mig och somnade när vi komme tillbaka till stan. Sov typ hela dagen
och kommer nog ha de jävligt svårt att somna inatt. Igentligen vill jag hem
och sova i min egna säng och bara vara ensam ett tag. Men samtidigt vet
jag att direkt jag kommer hem och är ensam vill jag inte vara de längre.

Som det är planerat nu ska jag vara i stan tills på söndag. Då far alla andra
till Kåge så då är de dags för mig att fara hem. Ska nog få åka med farmor
hem och kanske vara ensam hos Nina ifall dom ska fara före jag tar mig hem.
Kommer kännas konstigt men men.

Har ju sommarlov nu.
Vilket jag ska börja med att vara barnvakt åt min syster hela måndagen
mendans mamma jobbar eftersom att det är röd dag och då inte finns nå
fritis. Eftersom att jag inte har nått annat att göra och hon frågade typ en
vecka innan så tänkte jag vara snäll och ställa upp. Får då se vad vi ska
hitta på.











PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0