Love you 2 times

Hemma hemma och mätt i magen.

I morse var de kallt att köra in till stan. Men jag klarade mig.
Träffade på polisen när jag nästan var framme. Min mätare funkar ju inte så jag vet inte hur fort jag kör.
Tror knappast att jag körde 20 som mätaren visade iallafall xD

De har inte hänt så mycke på jobbet.
Varit en lugn dag.
Har varit fast vid hyllor igen.
De kommer aldrig låta mig göra någonting annat den här veckan.
Men men, nu är de bara 3 dagar kvar :D

Jag och Eva for till a-torp på lunchen för att äta. Där stod den trogne Sandra och väntade.
Vi åt korvstroganof.
Gött.
Såg inte så många utklädnader men ändå.
Några kastade ballonger, inte på oss.
När vi skulle fara så sa Eva att de var påväg mot oss så jag fick typ panik!
Skyndade mig allt jag bara kunde xD

Var in till syon.
Jag ska gå keramik och glas-kursen till hösten eller våren mins inte sedan pedagogiskledarskap den andra terminen.
Hoppas de blir bra.
Jag kommer nog inte känna någon. Men de känns inte som ett problem.
Jag har ju varit själv nu när jag har gått foto.
Eller inte själv, lärde känna en tjej där.
Så de löser sig nog nu me.

Fick just ett sms jag verkligen inte trode jag skulle få.
Ska nog bara ignorera de.
Eller prata med Lisa om de.
Hon är bäst på att lyssna och förstå!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0