Hejsan

Jag får typ ångest.
Vill ha en ny mobiltelefon, men om jag köper den jag vill ha så betyder de att alla pengar från i julas är borta och då finns de inte reserv pengar i´fall de skulle behövas någon gång.
Jag låter bortskämd. :S
Inte min mening, men jag tyckerinte jag är bortskämd eftersom att jag har själv skaffat fram och sparat mina pengar.

Vad händer ikväll?
Jag har ingen aning!
Jag vill träffa dig, vill röra dig.
Vill göra någonting nytt eller någonting jag inte gjort på länge.
Men inget kan jag komma på.

Inte har man hunnit vakna heller.
Har ätit lite mat, men sitter fortfarande i nattlinne.
Måste duscha så att jag kan börja att platta håret. De tar faktist tid om man inte är duktig :S

Vi har fått en jätte jätte jätte stor snöhög utanför våran balkong. Blev typ sugen på att hoppa ut rakt in i snöhögen.
De ser så roligt ut!
Men de blir så jävla kallt :S
De är typ de dumma med att bli äldre. Man tänker för mycke.
När man var liten så brydde man sig inte om de var kallt eller inte, bara de var roligt så var man nöjd.

Jag vill till hemmakväll och hyra film.
Måste bara få med mig Nina upp ;)
Hon har inget val.
Men hon vet inte om de än! hehe

Ring om du vill göra planer med mig :]

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0