Torsdag

Ja nu var det ju en evighet sen jag var här och skrev igen. Det har som inte
hänt nått som jag kan skriva om. Eller saker har det hänt men jag har som
inte haft lusten till att skriva.
Några saker som har hänt den senaste tiden är väl att jag Nina, Robert och
Nicke var och besökte Nickes mamma en hel helg. Riktigt roligt var det. Vi
spelade lite kubb, eldade, pratade, skrattade och massa saker. Vi fiskade,
eller Nina, Nicke och Robert fiskade. Jag låg inne och sov.
Jag har sovit hos Nina nu i början på veckan. Lika roligt varje gång. Känns
som att det var länge sen som det bara var jag och Nina som umgicks. Killarna
är oftast med oss. Inte för att det inte är roligt att dom är med oss men
ibland vill man som ha en riktigt tjejkväll :P
Jag och Robert har sovit över hos hans bror tills idag. Lite jobbigt för mig
eftersom att jag då sover i en skinnsoffa. Och eftersom att jag inte ligger
still så gör inte lakanet de heller å då fastnar jag i soffan men kroppen :P
Jag har åter blivit drabbad av mensvärken!!
Jag blir snart galen! Om det här håller i sig mer än en vecka som det i
vanliga fall ska göra tror jag fan att jag opererar bort min livmoder med
tillhörande äggstockar! Jag blir så låst! Jag kan inte fara och göra någonting
eftersom att jag bara vill lägga mig i fosterställning och grina.
Ja det här är lite saker som hänt. Jag ska försöka
uppdatera lite oftare. Ska försöka hitta min laddare
till kameran och ta lite bilder och lägga in på datorn.
Det blir ju lite roligare inlägg då :P
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0