Tisdag - Vad händer?

Elin har blivit sjuk.
Jag gillar de inte alls, jag mår inte bra för fem öre. Är jätte
tät i näsan, svullen i halsen, ont i huvudet. Allt det där gör de
svårt att andas. Vet ni hur jobbigt det är att inte kunna andas
och inte kunna sova? Jätte jobbigt kan jag säga er!!
Att stiga upp ur soffan och gå på toa är jätte jobbigt. En liten
sak som annars inte är jobbigt gruvar jag mig för att göra på
grund av andningsbrist.
Vad mer som händer i mitt liv för tillfället?
Ja du inte så mycke, jag tänker hoppa av skolan när jag
har gått klart den här terminen. Det är väl de som är de
nyaste och mest aktiva.
Igår for jag till a-torp. Vet inte hur länge jag ska sova här.
Vi får helt enkelt se. I morgon ska jag till skolan och jobba
men nått grupparbete. Det betyder att jag ska gå och sova
tidigt ikväll för att orka upp i morgon. Vet inte hur jag ska
orka direkt men jag får försöka.
Nina kommer hit ikväll och ska se desperate med mig.
Längtar till kvällens avsnitt!! Det verkar jätte bra :P
PussKraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0