Onsdag - Skolan

Heej!

Sitter just nu med Sandra på skolan och skriver ett grupparbete. Men jag tycker inte
att jag bidrar med så mycke alls. Jag är jätte trött och håller på att små omna hela tiden
vilket gör att jag inte bidrar så mycke. Väldigt irriterande kan jag lova er.
Sen har jag fått mensvärk igen. Varit utan de någon enstaka dag nu men den är tillbaka.
Hoppas jag snart blir av med den här skiten, är så jävla less på att vara tjej så det går inte
dit en till. Ni killar ni har det lätt ni.

Vad händer ikväll?
Tror jag bara ska ta de lugnt, umgås med Nina och se greys klockan nio.
Det låter som en bra kväll för mig, kanske ska tvinga ut Nina på en liten
cykeltur också ;) Får se hur länge min mage ska jävlas med mig.

Men nu ska vi fortsätta jobba så vi kanske blir klar någon gång.






PussKraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0