Det går lite mer framåt än vad det går bakåt

Inget blir som man tänkt det.
Vilket gör mig otroligt galen. Jag vill ha allt planerat och veta vad det är
som händer och vad jag ska göra. Jag är inte direkt så spontan av mig.
Idag har jag och Sandra träffats på skolan och gjort klart vårt arbete som
vi ska redovisa i morgon. Det blev jätte bra tycker jag! Det blev en massa
prat också som vanligt. Men det är så det ska vara. Efter skolan for jag
och hon hem till henne och spelade lite kort. Det är ju hur roligt som hellst!
Varför gör man inte de oftare!? Helt sjukt.
Var på möte idag. Gick riktigt jävla bra kan jag lova er.
Känner mig så glad på den fronten!!!

Hon skulle kunna bli slagen mitt framför honom och han skulle inte bry sig,
alldeles för rädd att höra vad folk hade och säga om han och henne. Är de
så det alltid kommer att vara? Rädd för vad folk kommer att tycka...




Nu ska jag vara knasig nog och lägga mig i sängen och se lite big brother xD
NattiNatti
SovGott
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0