Torsdag och jag är uppe före tuppen!

God morgon på er!

Har ni sovit gott?
Det har jag! För en gångs skull ;)
Låg och läste lite i skolböckerna igår när jag komme hem från
stan. Det hela slutade med att jag vaknar upp klockan två och
svettas. Ligger då fullt påklädd och med taklampan på. Trött
som jag var ställde jag väckaren och somnade om. Jag älskar
när man kan somna om!

Igår for jag en sväng till a-torp. Robert klippte sig och färgade
håret. Det blev riktigt bra! Nettan är duktig!! Vi for en sväng på
coop och man blev bjuden på B&J av Robert. Hann inte hem till
Greys så jag stannade kvar hos dom och såg de.

Mammas dator har gått sönder. Så igår frågade hon om hon
kunde få låna min dator medans jag var borta och de var ju
klart att hon fick de. Så snäll som jag är. Den fick stanna hos
mamma tills nu idag. Lika bra så att jag fick läsa lite.

Ska sätta mig och läsa lite nu också. För att senare idag ska jag
ju fara och handla lite med mormor. Fast igentligen känner jag
för att lägga mig på soffan och sova lite till ;) Det blir inge av!!















PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0