Orolig natt för mig

Det har inte alls varit en bra natt för mig.

Började kvällen med att köra bil, inge jobbigt alls.
Träffade underbara människor hela kvällen och körde
lite mer bil. De jobbiga är att jag blir så trött av att
bara köra bil.

Jag och Nina skulle igentligen ha filmkväll men de blev
som vanligt inte av. När vi komme hem två i natt
bestämmde vi oss för att ta det idag istället. Men när
jag kommer in i lägenheten är jag inte alls trött :S
Vilket resulterar i att jag lägger mig och ser en
film ändå. När de är typ 15 min kvar av filmen somnar
jag och vaknar klockan sex på morgonen med datorn
kvar i sängen. Tog bort datorn och la mig igen.

De var då de började bli jobbigt. Jag började frysa
och känna mig extremt ensam. Lyckades somna
ganska fort men drömmarna tog inte väl hand om mig
så jag har sovit ganska så oroligt.

Fick även näsblod i natt igen.
Min kropp mår inte bra just nu. Undra om
de kan vara all stress och oro jag känner
av?

PussKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0