Min helg lite kort

Det har varit en händelsefull helg kan jag säga er!

Ifredags var de fest i hamn, helt oplanerat men ändå
roligt. Jag blev trött jätte jätte tidigt så vid halv tio
gick jag och Nina hem till mig och lämnade kvar
pojkarna. Vid ett tiden tror jag dom komme hem, Nicke
haltar som fan. Vi försökte linda hans fot och få han
i säng.

Dagen efter (Lördag) ville Nicke besöka akuten. Jag
och Nina lämnade honom och Robert där och for för
att handla lite inför middagen. Efter ett tag for vi
tillbaka till akuten, Nicke hade då brytit foten!?!?! Så
det blev gips för hela bunten, ända upp till knät.

Efter de for vi hem och vi tjejer (jag och Nina) eller
kvinnor ;) började att laga maten. Klyftpotatis och
stark kyckling. Det blev jätte gott tycker iallafall jag:P

Senare på kvällen hade vi filmkväll. Jimmy dök förbi
och såg med oss. Vi såg nå skräckfilmer(alla paranormal activity)
och jag höll på att dö!! Jimmy skulle stanna över natten
också så jag skulle gå till lillkåken för att hämta täcke åt honom.
Slagträt i ena handen och allt folk (utom Nicke) runt om
mig gick jag in! Överlevde ;)

Idag har vi lämnat av Nicke i Kåge och Nina på a-torp.
Sitter själv på a-torp nu, ska snart ta och fara och äta
lite mat. Är jätte hungrig :S Har inte ätit någon mat
på hela dagen, bara en massa onyttigheter.

Det är ju lite gulligt att höra Robert ligga och läsa
Nalle Puh för Julia.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0