Livet är orättvist....


Ungefär så här känns det för mig just nu...




Min morgon började inte bra alls.
När jag vaknade tog jag en tablett mot mensvärken
fast jag inte hade ont, men tror ni den hinner börja
verka tills de att jag får ont? Nej!
Så de var bara att hoppa in i duschen ett tag och sen
lägga sig ett tag till. Hade inte fått så mycke sömn
under natten heller så de var skönt att få sova ca en
timme till!

Blev jätte åksjuk i bussen påväg till stan. Har som känt
mig illamående och nästan svimfärdig hela dagen.
Jag hatar verkligen den här tiden på månaden, förstår
inte hur endel inte har någon värk alls medans andra
(typ jag?!) håller på att dö varje månad? Livet är
orättvist :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0