Ja nu är de söndag igen

Halloj!!

Hur har eran dag varit?
Min dag har varit bra, jag har för en gångs skull
fått sova länge!! Eller jag vaknade vid nio och var
tvungen att snyta mig men sen kunde jag sova ända
till klockan ett! Det var tusen år sedan jag kunde
sova så länge.

Idag har jag tillbringat min tid på a-torp. Trevligt
har jag haft de. Jag blev bjuden på middag, grillat!
Gu va gott de var!!

Jag har även varit och hämtat min morbror med familj
på arlanda. De har tillbringat helgen i vår huvudstad.
Jag är lite avis på dom kan jag säga er.

Sitter nu på a-torp igen. Ska spendera kvällen här.
Robert ligger och sover i soffan, är jätte svårt att
väcka han! Han är inte så social....


PussKraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0