En jätte bra fredag!

Elin hade det riktigt roligt igår!

Skolan var väl sådär, kort och helt okej. Efter det
for jag till a-torp och satt där ett tag innan de blev
dags att hämta Linnea. Det blev sen tillbaka till
a-torp innan vi skulle hämta mamma på jobbet.
Mamma bjöd på frasses.

När jag komme hem var de att bara skynda sig
in i duschen för att göra sig klar inför festen.
Stress kallar jag de :P Men på en timme hade jag
hunnit duscha, hittat kläder, sminkat mig, tagit bort
sminket, sminkat om mig och åkt till stan.

Blev att vara på festen ett tag innan det blev att fara
på efterfest i Skelleftehamn :P
Kan säga att de var ganska så skönt att få lägga sig
i sängen och sova sen. Men som vanligt vaknade jag
före fan :S

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0