Fy på dig Elin!

Hejhej!

Jag har gjort de igen. Har ju tentamen i morgon men de senaste dagarna har jag kommit på allt annat att göra än att plugga. Jag blir så sur på mig själv. Kommer nog måsta göra omtenta på den här. Förstår nästan inget och det är tusen sidor i boken och tusen nyckeltal i alla papperen jag har! Tentan är ju i morgon klockan 15.00-19.00 så jag har ju lite tid på mig under morgondagen att plugga också :)

Ska sätta mig med alla formler nu och kolla igenom dem och sen
hoppas jag att Nina hör av sig så jag kan träffa henne lite. Hon
har varit i hamn nästan hela veckan men jag har inte haft tid att
vara med henne. Känns jätte dumt.



Min syster hade vassa naglar och klöste mig när vi busade med
varandra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0