Verkligen inte min dag!

Jag varnar för ett inlägg med mycke ilska ikväll.

För de första har jag sovit jätte dåligt för att det har varit så kallt
inne (13-14 grader) sen har jag en lärare som vi inte ska nämna
vid namn men som jag inte alls tycker om! Min dator har även haft
virus. Visst låter de som en bra dag?

Jag kom inte åt min redovisning eftersom att det var virus på datorn,
då ska läraren börja driva om de?! Sen tycker han att jag ska redovisa
ändå, vilket jag kände att jag kunde göra. Han skulle sitta och ge
komentarer om hur alla uppträdde där framme när vi redovidade
och ge oss små tips. Jag fick att jag läste för mycke i manuset. KONSTIGT
NÄR MIN REDOVISNING MED STÖDORD VAR PÅ DATORN SOM INTE GICK
ATT ANVÄNDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så less! Sen
ändrar han saker hela jävla tiden! Jag och Sandra pratade med honom
förra veckan om arbetet vi ska börja med på måndag, han sa då att vi
kunde jobba två och två men var tvungen att göra lite mer eftersom att
vi var två. Så jag bokade in en tid hos läkaren för att hitta nått mot min
jävla mensvärk. Men då idag säger han att vi måste vara fyra i gruppen
och att vi ska redovisa i 15 min och att den som är mest osäker i gruppen
ska stå själv där framme och redovisa. Det känns ju jätte bra. Så har jag
jävligt otur kommer jag få en jävla restuppgift som jag måste göra. Jag har
varit så arg idag att de inte går dit en till!!!!!!!! Han har gjort mer för att
göra mig irriterad men jag orkar inte ta upp de nu.

Sen de här med datorn, jag har en klasskompis som hjälpte mig på skolan så
att den funkade igen. Direkt jag kommer hem blir de samma problem igen.
Kändes verkligen inte roligt. Men nu har pappa fixat den åt mig så att den
funkar nästan som den ska.

Ska plugga sista stunden innan jag ska lägga mig för kvällen och sen upp
och skriva omtenta klockan nio i morgon. Önska mig lycka till!

PussKraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0