Torsdag 3/2 -11

Ja idag var det handlardagen.
Jag tog mig till ica kvantum och var först dit för en gångs skull. Mormor
brukar alltid stå där och vänta på mig, men inte idag ;)
Vi gick runt ica och handlade lite, hade fått i uppdrag att handla lite saker
till a-torp så jag plockade ner lite saker i mormors vagn också medans jag
drog rullstolen. Efter allt handlande fikade vi, en semla var, inte helt illa. Fick lite
ont i magen men hade inte ätit mycke på morgonen eller till lunch så jag får
skylla mig själv lite. Efter ett tag komme taxin och mormor och Walle åkte hem
igen. Jag tog min påse och hoppade in i farmors räääserbil! Körde rally till a-torpet
och stannade där tills jag skulle hämta farmor. Hittade nästan inte bilen under all snö
som hann komma :P

Har även renbäddat sängen idag! Det är alltid så skönt att lägga sig
i en säng med rena sängkläder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0