Filmtips!

Hejhej!

Igår var jag med min egna Ninis! Vi spelade lite zombie-spel på wi:et och jag kickade till
månen FLERA gånger ;) Känner mig stålt! Nina är alltid så mycke bättre än mig på sånt.
Efter att vi spelat ett tag bestämde sig Nina gör att övertala mig till att se zombie-film.
Efter mycke tjat flyttade vi oss från tv:n till datorn och såg zombieland. Jätte bra film!
Verkligen nått alla måste se!!



Idag har jag och Sandra varit på skolan
och fått lite hjälp att fatta lite uppgifter
till provet på lördag. Hoppas de går bra,
annars vet jag inte vad jag gör :S

I morgon är det den obligatoriska handlardagen med
Mormor och Walle. Kommer nog gå bra ska ni se. Sen
blir det nog hem och plugga till tusen. Kommer vara
nöjd när de är slut med att plugga för ett tag.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0