Jag känner mig som ett hormonmonster!!

Jag känner mig hemsk just nu.
Jag mår dåligt hela tiden, har ont i magen och mår smått illa.
Det känns inte alls bra i min kropp. Allt är spiralens fel.

Jag har nu haft den i 19 dagar och de känns som ett år. De säger
ju att de kan ta upp mot 6 månader innan kroppen som har vant
sig vid att spiralen befinner sig i kroppen. Om det tar 6 månader
kommer jag att dö. Det finns inte en chans i hela världen att jag
kommer att palla att ha så här ont och att ha mens hela tiden i
6 månader.

Det finns inte heller nå värktabletter jag kan ta. Eller jag kan ju
ta vanlig alvedon och ibumetin eller va fan de är. Fast de hjälper
nästan ingenting. Vetekudden hjälper också fast bara lite. Jag
tycker det är så konstigt att de inte finns några tabletter som
hjälper. Läkaren säger att de inte finns nå andra tabletter mot
mensvärk, att jag har prövat alla men de tvivlar jag på!!

Det är inte roligt att gå runt och ha ont hela tiden och samtidigt
börja gråta för ingenting. Jag är jätte lättretlig och vill bara att
de här ska sluta!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0