Ännu en lördag

Heej!!

De var ju ett tag sen jag var här inne och skrev.
Jag har inte haft nått att skriva om eller ens haft lusten till de. Det
har varit en helt vanlig vecka. Skola och umgås med lite folk. Skolan
har varit tråkig som vanligt, jag hänger inte med vad vi gör på lektionerna
och så har jag börjat må lite dåligt så jag har farit hem på endel lektioner,
vilket inte alls gör saken bättre.

I går for jag till Nicke. Robert var redan där och Nina plockade jag upp på
vägen dit. Vi umgicks, lyssnade på musik och gav Robert inplantat. Skit
snyggt men får inte cisa bilderna för honom.

Ikväll ska vi ut och grilla lite med Sandra Wille Nicke Nina.
De kommer nog bli jätte trevligt ska ni se :)







PussKraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0