Snart är jag i varmare länder ;)

Hejhej!

Ett nattinlägg blir nog bra.
Igår tog jag och Moa bilen för att fara till Lövånger och umgås med pappa och Camilla och alla andra som var där. Det blev såklart fest på kvällen med lite badtunna. Det var varmt och skönt! Ångrar de inte alls. Eller... Jag ångrar intaget av den vuxna drickan som serverades. Det var inte alls roligt att vakna upp i morse. Men det är sånt man får ta :P

Idag har jag gjort allt i panik känns de som. Jag gillar
det inte alls. Hatar att känna mig så här stressad. Men
i morgon när jag sitter på planet till varmare länder
kommer nog en stor stressboll att släppa.

Jag och Lisa ska fara till solbacken och inhandla det sista
som behövs. När jag har kommit hem ska jag gå igenom
väskan en sista gång sen bär det av!!!! Kommer vara så
himla nervös men det kommer vara värt den jobbiga känslan.

Bilder kommer att komma upp här! Måste bli
bättre på att ta kort! Ska göra mitt bästa ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0