Torsdag

Jag mår inte alls bra just nu!
Var utomlands förra veckan å komme hem i söndags. De första som händer när jag kliver av
planet är att jag blir förkyld. Har inte varit de på länge så jag har glömt bort hur jobbigt de är!
Att vara tät i näsan hela tiden, svullen i bihålorna, ont i halsen och konstant hosta! Det är så
irriterande att måsta hosta hela tiden. Där jag är där är även nässprayen. Den klarar jag mig
inte utan.

Ikväll ska jag fara till Nina och se desperate. De blir nog bra.
Länge sen man såg den serien å de kan ju vara ganska bra att
hinna se ikapp så att man är där serien är på tv. Man hänger
med bäst då.

Det känns så skönt
att vara ledig!! Slippa
stiga upp tidigt och SLIPPA
KLÄ PÅ SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0