Tisdag kväll

Hemma för kvällen.
Ska snart lägga mig och läsa lite inför provet på fredag.
Kommer inte att gå så bra på det där provet. Men jag
får som vanligt skylla mig själv, jag och plugg går inte
ihop ;)

Har varit uppe hos farmor ikväll.
Kollat lite vad hon ska ha med sig till Italien och så.
Gav henne lite saker som kan vara bra att ha med sig.
Blev så sugen på att handla kläder när jag såg allt farmor
har nyhandlat :D Måste därför gå en runda på stan i
morgon. Tog även på mig att göra farmor en tjänst.
Hon hade köpt några saker på stan som hon ville
lämna tillbaka men hon har så ont om tid i morgon
så jag erbjöd mig att göra det åt henne :)
Jag är ett så snällt barnbarn :D

Ska fara till stan i morgon och vara hemma hos Sandra och
skriva klart vårt PM om vi hinner. Vi ska skicka ut en kladd till
en del i klassen som ska läsa det och se om det är någonting
att ha ;) Vi ska även få göra samma sak med deras. Klockan
två ska vi träffas på skolan och berätta om vi hittar någonting
som vi tycker att de andra grupperna ska ändra på eller nått
sånt :)

Ska även köra farmor till Umeå i morgon natt. Hon ska börja sin
resa klockan tre på natten så vi ska fara härifrån klockan tolv.
Kommer att gå bra, vi ska sova hos Ninas mammas gubbe.
Ska ha med mig böcker så att jag kan plugga ett tag medans Nina
sover.

Blev fan mycket skrivet idag.
Men tror inte det blev nå vättigt
eller intressant.

Sov Gott
PussKram
NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0