Tidig natt!

Heej!

Känner mig smått irriterad idag, eller arg skulle nog beskriva mer hur jag
mår på insidan!! Idag skulle jag till stan för att vi var några från klassen
som skulle träffas och ge varandra feedback om våra PM. Jag steg upp efter
en natt med lite sömn, satte mig på bussen och gick sen en liten liten bit hem
till Sandra för att invänta att de andra grupperna skulle skicka deras PM så
att vi kunde läsa dem för att sedan ge komentarer om dem. Får sen ett
meddelande där de står att de inte vill träffas idag utan att de nöjer sig med
att bara maila!!! VA FAAAAAN!!! Då hör man av sig dagen före?! Men men
jag och Sandra kunde nästan göra klart vårt PM, bara innehållsförteckningen
kvar.

Igår erbjöd jag mig att ta några saker farmor handlat på stan och lämna tillbaka
dem. Inga problem eftersom jag ändå skulle vara i stan. Går och lämnar tillbaka
alla saker, träffar Nina på stan, hittar egna saker och ställde mig i kö. Det står en
kvinna framför mig som just har betalat klart, ställer sig vid kortterminalen medans
det blir min tur. Kassörskan börjar med att dra mina varor i kassan, kvinnan står
fortfarande kvar, kassörskan ber mig dra mitt kort, kvinnan står fortfarande kvar.
Kassörskan tittar på mig som om jag är dum i huvudet, KLART SOM FAN ATT JAG
INTE VILL DRA MITT KORT OCH SLÅ IN MIN PIN OM NÅGON TITTAR?!?!!??!!?

Sen hatar jag folk som har fått sitt körkort i flingpacketet!!! SKA DU SVÄNGA
SÅ HE PÅ BLINNKERSEEEEEEEEN!!!!! Ska inte utala mig vad jag tycker som
just den sorten som körde heller!!! Blir bara så förbannad!!

Sen är personalen på Telia inte så
trevlig mot unga kunder har jag just
märkt. Ska inte gå in där i onödan
nå mer!

Nej nu ska jag lugna ner mig och gå och
lägga mig. Ska köra farmor och Gunnell
till Umeå vid tolv tiden. Behöver vila lite
innan dess.



PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0