Måndag - Vattengympa

Mamma komme nyss in i vardagsrummet och säger att det är nästan minusgrader ute!!! 0,6+ är de tydligen :S
Fy faaaaaan!! Det betyder att vintern är närmare än vad man trodde! Jag gillar verkligen inte vintern. Enligt mig så kan det gå bli kallt i december och snöa på julafton och det får hålla i sig januari ut. Då skulle jag vara jävligt glaaad. Man måste ju ha snö på julafton :D

Idag har Sandra varit här.
Vi har skrivit på vårt PM som ska in senast på fredag.
Vi hann ganska långt idag, vilket känns skönt. Jag ska
fara till Sandra i morgon så att vi kan fortsätta skriva
lite på det. Förhoppningsvis blir vi klara i morgon. Men
om vi inte blir de har vi ju onsdag på oss.

Ikväll har jag Nina och Janine varit på vattengympa. Det kändes
jätte skönt att fara dit igen! Det var jätte mycke folk!!! Det blev
nästan trångt i bassängen :S Det gillas inte lika mycket.

Borde snart gå och lägga mig så
att jag är pigg i morgon. Ska få
ta bilen ;)


Så här såg naglarna ut när jag
fixade dem i Turkiet.


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0