Söndag 17/10 -10

Heej!

Idag har jag faktist gjort nå mer än att bara sitta hemma!! Go me!!
For till pappa idag, vilket innebär packning och lite mer packning. Ser
nu att jag glömde en massa saker ändå hos mamma som jag måste
fara och hämta i morgon. Som tur är det inte alls långt mellan mina
föräldrar.

Efter middagen tog jag med mig mina syskon och for till Sjöbotten.
Vi har en gammelfaster där som skulle köpa jultidningar av min
syster. Det var trevligt att träffa henne, farfar var också där, det
var ju ett tag sen man träffade båda två.

När jag komme hem därifrån träffade jag Lina och sa hej då till henne.
Hon far ju bort i morgon och är borta en vecka. Är verkligen avis
och kommer verkligen sakna henne! Ta en massa kort nu!!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0