Lördag, en bra dag!

Gokväll.

Idag har jag sovit länge! Var länge sen jag kunde sova så länge.
Brukar alltid ligga och dra mig någon timme i sängen innan jag stiger
upp. Idag fick jag sova till klockan var tolv-ett. Drömde också en jätte
härlig dröm, skönt nu när jag känt mig nere ett tag.

Vi skulle vara barnvakt åt min lillkusin Sejne idag.
Min bror och syster var på vift så jag och mamma skulle fara och hämta
dem samtidigt som vi hämtade Sejne på dagis. Var lite svårt att rymma
två barnstolar och min broder i baksätet men de gick ;)

Vi dumpade broder hemma och for sedan till ICA och handlade. När vi
skulle hem skulle jag hjälpa Sejne på med bältet. Jag tar bältet och lutar
mig som över henne lite för att se vart fan bältet skulle in :P
Gissa vad som hjänder så?!?! Jo hon viskar "Jag ser dina tissar". Gissa
om jag höll på att skratta ihjäl mig xD

Det har även varit kalas idag. Farmor fylde år igår så hon hade
middagsbjudning idag. Jätte trevligt kan jag säga er. God hemmalagad
mat och trevligt sällskap. Det kan inte bli bättre.

Efter maten lånade jag farmors bil och körde Moa och en kompis till stan.
Nu umgås jag med Nina och vi ska sätta oss och se en film. Kommer bli
en bra kväll de här :)

PussKram


Kommentarer
Postat av: julia

hej!

jag har en bloppis just nu på min blogg och skulle vara kul om du gick in och kolla!:)

http://juliaabv.blogg.se/bloppis/

2010-11-13 @ 22:59:32
URL: http://juliaabv.blogg.se/bloppis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0