I morgon reser vi..

Snart blir de hej då till Skellefteå för ett tag.
Far till Stockholm i morgon på morgonen, längtar inte direkt
till att åka bil så länge men :P Vi beräknar väl att fara vid åtta
på morgonen. Hoppas bara jag får sova i natt.

Vad har jag gjort idag?
Sandra var här under dagen och pluggade med mig. Vi blev inte
klara med vårt arbete men vi hann skriva ca 6 sidor. Vilket betyder
att vi bara får skriva 4 sidor till. Kommer nog bli lite svårt att hålla
sig innom de ramarna. Fast läraren har sagt att han läser inte det
som är efter 10 sidor. Vi ska försöka få ett högre betyg på det här
PM:et än de förra :)

Har varit hos mamma och farmor och Nina större delen av kvällen.
Ninis och Nicke körde mig den extreeeeemt långa vägen hem bara
så att Ninis kunde smörja in min tattuering. Visst är dom snälla med
mig? :]

Nej nu ska jag nog lägga mig och se lite serier innan jag ska sova.
Kommer nog bli en rätt så jobbig dag i morgon. Hoppas bara jag inte
hinner ta efter dialekten på så kort tid!!!

PussKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0