Vad ska ni göra idag?

Jag har varit med mamma och handlat på ica maxi!
Fick köra dit och hem och jag tycker att de gick bra. Minst bra var när jag skulle parkera på mammas parkering. De blev bara snett hela tiden sen var de folk som tittade på mig också! Då blir jag bara nervös å så går de sämre :P

Vi var på mammas jobb och hämtade hennes skor. Gunni som bor där har en katt. Jätte fin katt. Påminner lite om Felix. Ingen av dem tycker om att man lyfter dem ;) Men den här katten älskade att slicka xD Min arm är typ irriterad och röd efter hans tunga. Han har ganska vass tunga också.

Jag och Nina ska cykla till Ursviken idag. Hur fan kommer de att gå?! Jag har inte cyklat på evigheter och har inte den bästa kondisen. Men jag ska iallfall ge det ett försök :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0