Trött, skoltrött, NattiNatti

Sådär ja!

Då var man hemma hos pappa igen för kvällen.
Har varit ute och träffat Lisa å Lina. Vi fick sällskap av Lisas brors kompisar å några småttingar. Mycket sexprat blev de också. Haha de är ju knappt byxmyndiga xD Men de är ju trevligt ändå.

For sedan hem till mamma å kröp ner i soffan med täcket. Jätte skönt. Men jag blev aldrig varm så jag kommer nog att frysa hela natten skulle jag tro. Måste upp tidigt på min sovmorgon i morgon ändå!! Fan också, har inte fått sova ut alls på någon torsdag än! Måste skriva APU-rapporten som ska lämnas in på fredag. Är helt ledig då så den måste bli klar i morgon! Ska även börja jobba med svenskan så att den blir närmare klar än oklar xD

NattiNatti
SovGott
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0