Söndag - Ska snart upp :S

Heej.

Fick mig ut ändå! Lisa hörde av sig. Vi satt ute och pratade ett bra tag. Kändes behövande. Ville komma ut och tänka på annat och nu fick jag de! Tack Lisa!



Var sen hem ett tvärt och gjorde lite saker hemma hos mamma.

Träffade Nina en stund också innan jag begav mig hem. Jag som skulle isäng i tid idag :S Se bara hur de gick. Inge bra! Pappa hjälpte mig skriva ut två skoluppgifter också. Ska lämna in dem i morgon. Om jag kommer ihåg. Hoppas jag kommer ihåg xD Annars ligger jag risit till!

Det är klassdag i morgon. Det kommer nog att bli roligt. Vi ska spela kubb och brännboll. Ska nog inte vara med på brännbollen men. Mitt knä är inte riktigt bra än :S Det är lite jobbigt kan jag lova er.

Nej nu ska jag försöka sova. Skulle vilja lyssna på Winter song för evigt! Den är jätte bra.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0