Simma mig pigg?

Heej!

Hur är det med er idag? Med mig är de bara bra. Lite trött men det får jag skylla mig själv för :P Var uppe länge igår.

Idag på skolan har jag gjort klart mitt mosaikdjur. Kände mig duktig. Men jag gjorde inget mer på den lektionen xD Visste som inte vad jag ville göra. Ugnen som hon hedde på igår var fortfarande för varm, ca 319 grader sist jag kollade. Har en ros där i och två till saker. Får se om det blir att glacera dem nästa vecka.

I morgon ska vi till brandstationen! Ska få lära oss lite mer om brandsäkerhet och så. Kommer säkert bli roligt, de är ju viktigt att man lär sig sånna saker. Eller hur?

Ska snart fara å bada. Eller simma heter de! Sen blir de desperate och en massa andra program! Känn peppen! Men ska försöka att komma tidigt i säng, inte för att jag tror på de men :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0