Planera, sol

Jag är så dålig på att skriva här nu!
På dagarna är man på skolan och när man väl kommer hem vill man inte sitta inne framför datorn. Det är så bra väder att man vill ta vara på tiden. Kanske bli lite kräftröd också :P

I morgon ska jag ta med mig myyyyyyyyyyycke pakning till skolan känns de som. Ska fara och fota djur å liknande saker hemma hos Ninas bror Niklas. Nina och hennes mamma hämtar mig diiiiirrrrrr efter skolan! Kommer att vara stressigt :P Måste ha med mig ett ombyte iallafall å andra skor, fotosakerna, sakerna till skolan! Streeeeeeeeeeeeeeeeeeees.

Men ett bra pluss med den här kvällen har varit att jag har hittat min kära mp4!!! Gissa om jag känner mig överlycklig, kommer att ha nått annat än bussens egna ljud att lyssna på i morgon! Jag gillar de jätte mycke! :D

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0