Nu far jag hem!

Nej nu är jag less att sitta här vid skolans dåliga datorer. Man får så ont i huvudet av dem så de är inte sant! Vill bara hem. Slutar tio över så det är ju inte så länge kvar. Ska gå in till stan så att man får sig lite frisk luft å kanske tappar huvudvärken av de. Håller tummarna.

Ikväll blir det att fara och simma. Nina ska me annars blir jag galen på henne! Bara så att hon vet! Efter det blir det att se desperate och ett till program. Undrar om Nina ska sova i hamn eller inte, annars får jag se det själv.

I morgon blir det en underbar dag kan jag lova er! Sovmorgon och en lektion. Efter det ska jag och Sandra äta lunch på skolan och sedan gå hem till henne. Vi ska sitta hemma hos henne och sitta och jobba med olika skoluppgifter så att vi får vara lediga på fredag! :D

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0