Klassdag!

Hej!

Idag har vi haft klassdag! Det var riktigt roligt. Vi spelade lite brännboll, jag var inte med eftersom att mitt knä blivit värre. Räknade poängen istället :P Var inte bäst på det men jag gjorde mitt bästa :P

Vi beställde pizza och for hem till David och åt. Det var trevligt. Vi satt ute på gräsmattan. Solen lyste ju så det var helt underbart. Efter det spelade vi lite kubb. Fan va roligt spel de är! Jag gillar de starkt!

Vi satt och pratade lite efter de. David å Oskar for å köpte glass åt oss. Det bestämdes att vi ska ha klassfest på onsdag. Har inte festat med klassen förr, men de ska nog bli jätte bra ska ni se :P




Två bilder som Sandra tog med min mobiltelefon. Det är då vi spelar kubb!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0