Fan va arg jag är!!

La ju upp en konversation för ett tag sen där de var en kille som jag inte tyckte om som skriver till mig. Ja han slutade inte skriva. Å jag kunde inte sluta svara heller. Han måste ju fatta vinken?!

------------------------------------------
hejdå                                            l Jag
------------------------------------------
smaka på min penis först                l Äckel
------------------------------------------
nej?!?!!?
------------------------------------------
kan spanka dej
------------------------------------------
jag vill inte ha nått med dig att göra?
------------------------------------------
klart du vill ha korven min
------------------------------------------
jag vill köra korven din i dokumentförstöraren!
------------------------------------------
nae, du vill ha den i munnen ;)
------------------------------------------
hellre dör jag!
Jag vill köra den i dokumentförstöraren och mata hundarna med den!!!!
------------------------------------------
nae, du gillar den, varför är du så negg då? ;) knulla e ju gött
------------------------------------------
klart de är ”gött” men inte med dig!
------------------------------------------
ok, bye lesbo
------------------------------------------
hellre är jag lesbisk än har sex med dig
------------------------------------------
ja, så snygg är du inte så du borde ta det du får
------------------------------------------
om du är allt jag får är jag hellre utan!
------------------------------------------



 Han är inte heller så himla snygg :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0