Bergsbyn :)

Blev de skollunchen idag? Nej! Sandra hade bilen med sig så vi brummade in till stan och åt på subway, verkligen godare än frukostkorv. Efter det gick vi runt på stan ett tag. Jag la undan ett par skor som mamma kanske ska köpa åt mig på lördag.

Vi åkte tillbaka till skolan så att vi skulle hinna plugga lite innan lektionen började. Vi skulle vara klara med vår webb-butik idag. Jag var halverst klar. De kändes jätte jobbigt att sitta med läraren där inne i kontoret och få en massa frågor om varför man gjort si eller så. Kan man den lagen och vad handlar den andra lagen om. Jätte jobbigt. Men jag hoppas iallafall på ett G i betyg.

Åkte med Sandra in till stan. Vi gick lite på stan innan min buss gick. Vi kollade mest bara den här gången. Trevligt var de. Bussen gick nästan ända fram till dörren idag. Jag klagar inte ;) Lat som man är.

Jag har nyss målat mammas naglar. Det gick ganska så bra. Allt gick då å lösa som blev fel ;) Hon får göra mina naglar i morgon hade jag tänkt. Eller så gör jag de själv.

Ska snart börja gå hem till Lina. Hon, jag och Nina ska fara till bergsbyn å köpa glass. Lina far ju på klassresa i morgon och är borta i en vecka! Gissa om jag kommer att sakna henne! Vi ska umgås ikväll och som säga hej då. Det kommer nog bli bra. En vecka går ju ganska så fort.... Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0