Skyttebilder :P

När jag hittade den där gammla bilden på mig när jag gick skytte fick mig att vilja se fler bilder. Gick in på hemsidan och letade upp bilderna!

-05


Här var vi i Vindeln. Min första tävling där jag komme upp på pallen. Vann en stor väka som ni ser, använder den väskan när jag flyttar mellan mamma och pappa. Visst ser jag glad ut ;) Tror jag komme tvåa.

-06

De här var i Umeå, Skyttiadens förbundsomgång. Jag komme fyra och var inte alls så glad. Hatar att inte vinna.. eller hamna på pallen.


De här var Ume-kulan som är i Umeå som ni kanske redan förstår. Jag komme trea och hade rött hår med en jävligt stor utväxt!? Ser deprimerad ut..


Ungdomsförbundsmästerskapet. Tror de var i Umeå, minns inte rikigt. Fortfarande rött hår med stor utväxt. Ser lite gladare ut ändå. Nästan ett helt leende ;)


Här var vi i Vindeln. Jag komme trea. Har fortfarande kvar den där morteln. Första gången jag permanentade mitt hår. Lämnade luggen och gjorde den röd :S Jag ser glad ut! :O

-07

De här var jubileumsskjutning i Vindeln tror jag. Som ni ser komme jag tvåa :D Har kvar priset ;) Är nu helt svarthårig, som de ska vara, men fortfarande opermanentad lugg?!



Skyttiaden, minns inte vart den var, men jag gissar på Umeå. Rakt hår och jag ser helt knäpp ut. Kollar på vinnaren och skulle göra vad som helst för att få stå där på föstaplatsen.


UFM, de måste ju ha varit i Vindeln. De här måste ju nästan vara den bästa bilden på mig någonsin av alla de här skyttekorten. Jag ler och håret ser hyffsat ut. Jag komme bara 3:a men jag vann sängkläder! Älskar de där sängkläderna. Har de i min säng just nu ;)


Ume-kulan i Umeå. Jag komme 2:a. Kände mig duktig men samtidigt helt värdelös! En ganska fin bild på mig. Korthårig å allt :P

Ja de var nog alla bilder som fanns. De blev några iallafall. Saknar skyttet lite... Men om jag ska börja om så måste jag få köra rem. Annars är jag inte me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0