Home sweet home

Nu är jag hemma för kvällen.

Har ju varit på skolan hela dagen med projektmässan. Jag tycker att det var tråkigt att vara där. Eftersom att jag var själv med mitt projekt så satt jag ju som själv tills Eva komme. Lite tråkigt att de inte gör så att man får sitta med sin klass. Då skulle man som ha alla handelsprojekt på ett och samma ställe. Själv tycker jag att det skulle vara en bra idé men det är ju inte jag som bestämmer.

Har nyss varit på vattengympan. De var skönt, jobbigt och trevligt. Vi var som det "vanliga gänget" som var där ikväll. Det var jätte jobbigt för benen men det är bara skönt att få köra slut på sig ett tag. Det är iallafall vad jag tycker.

Imorgon blir det att fara till praktiken. Sista dagen innan helgen. Ganska så skönt med helg. Senare på kvällen blir det att festa :P Längtar ganska så mycket. Var ett tag sen nu. Förfest sen krogen. Ett problem är bara vad jag ska ha för kläder å sånt.


PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0