Sommarfest, teater å annat

Heej.

Jag skrev ju inget igår. Kände inte riktigt för de.
Sommarfesten som vi var på i lördags var ju jätte roligt. Jag dansade hela kvällen vilket jag aldrig brukar göra. Jag är den typen som sitter ner hela kvällen och pratar, aldrig dansa! Men pappa drog upp mig på dansgolvet någon gång och jag drog upp Sandra ;) Haha. Jag har ett litet runt blåmärke på min vänstra fot!? Vad är de som har hänt? Ingen aning.

        



I går (Söndag) var jag och Nina på teater. "Knacka först" heter den. Helt klart sevärd! Hade jätte roligt.
Jag sovde över hemma hos Nina igår till idag. De är närmare till skolan så jag får som sovmorgon då. Men när vi skulle lägga oss så komme jag på att fan just ja jag är ju ledig på morgonen?! Så jag fick sova ut ganska så bra kan jag ju säga.

Hela kvällen igår och hela dagen idag har de kliat på hela min kropp! Jag håller på att bli galen!! Tror jag har fått en allergisk chock igen. Jag gillar de inte alls. Har varit hemma hela dagen för de. Jag vill inte jobba och hela tiden känna att jag måste klia mig. De kliar ju på rumpan också så de är inte så trevligt när jag har apu i butik.

Har inte gjort så mycke mer idag. Jag har kliat mig. De är typ de jag har gjort. Har vilat lite också. Känner mig helt slut i kroppen. Jag får se hur de blir i morgon, om jag ska fara till apu:n eller inte. De får jag se i morgon när jag vakna. Kliar de som bara den, vill jag stanna hemma. Men men...


PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0