Tisdag 9/3 -10

Morgon!

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Men den blev bra ändå :P
Jag var ju barnvakt på morgonen och började hela dagen med att försova mig. Att vara barnvakt gick jätte bra. Sejne är en sån gullig tjej, lätt att sköta. De resulterade också i 200kr extra i börsen :P Jag klagar inte alls.

Jag duschade och gjorde mig redo att fara till stan när jag komme hem från barnvakteriet. Tog bussen till stan där Nina satt och väntade på mig. Jag skulle följa med henne på stan och se om hon hittade nått till henne. Jag köpte mest av oss xD

Jag fick med mig 2 böcker, ett par leggins och en kapel till mina xboxar hem. Ska tillbaka till stan idag och köpa en till bok. Beställde den förra veckan och fick ett sms idag om att den hade kommit.

Mamma jobbar natt i kväll me. Så när hon far till jobbet ska jag åka med henne till stan och köpa boken. Tror jag ska gå in på ica torget också. Sandra jobbar sin första dag där idag :P Tänkte bara gå förbi och säga hej.

Senare ikväll blir de att fara å simma. De ska bli skönt att fara å göra nått. Att röra på mig. Känner mig så lat när jag är ledig, jag ligger helst bara i sängen och sover xD De blir också Desperate ikväll :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0