Spelkväll ikväll :D

God morgon :P

Känner mig trött idag, fast jag har sovit mycke. Men jag är som sagt alltid trött xD
Planerna för idag är ganska så enkla. Nina och hennes mamma hämtar mig vid ett tiden, då far vi till min pappa å hämtar den sista xboxen. Sen drar vi till stan. Tror vi ska följa me å handla å sen bli körda till a-torp där vi ska spendera kvällen.

Besökarna kommer lite olika tider.
Tjejerna som har träning, Lina, Lisa, Petra och Mia, kommer vid tio tiden. Så jag bjöd in Sandra, Wille och Nicke lite tidigare så att Sandra som aldrig har spelat får en chans att lära sig allt innan de börja på allvar ;)

Jag kommer att ta med mig datorn till Nina. Eftersom att vi kommer dit så tidigt kan ma ju passa på att sitta vid datorn lite ;)

En komihåg lista till mig själv:

2 xboxar
3 dosor
1 sladd
1 dator + laddare
Påminna Nina om att ta med mina 2 gitarrer, mitt spel, hennes wii.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0