Min dag

Igår kväll när jag var hos Nina och skulle sova upptäkte jag att täcket var för kort för påslakanet. Det visade sig att Nina hade hett in täcket på tvären! Duktigt bruden!!
Hon sprayade även mitt öra med nässpray. Inte så skönt alls kan jag lova er!

Ja jag har som inte gjort nå speciellt idag. Har varit som trött och seg hela dagen. Men jag ska snart lägga mig så att jag for ordentligt med sömn inatt. Hoppas jag blir piggare i morgon då.

Jag var nyss uppe hos farmor och pratade ett tag och lånade hem hennes liniment. Har så ont i min axel! Tror jag dör. Men de känns lite bättre nu när jag har fått smörja på lite liniment :P

I morgon ska jag till syon och söka till en utbildning som börjar efter sommaren. Får se hur de går. Inte säkert att jag kommer att vilja plugga mer senare men lika bra att söka så att man har en reservplan iallafall :)

Sov gott!
Vi får höras i morgon!
PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0