Kommer jag orka med dagen?

Jag har drömt den konstigaste drömmen på lääääääääääääääääänge!
Jag kunde ta mig till ett annat land, träffade en kille där som jag blev kär i. Jag var tvungen att fara tillbaka till verkliga världen för att ta hand om mina syskon. Mina föräldrar hade råkat ut för nått, minns inte vad. Jag for till ica för att handla frunch där jag träffad en gammal bekant, han tog med mig hem och jag vaknade upp i hans säng på morognen och mindes ingenting. Han gillar knark och hade knarkat ner mig!

Tur att jag vaknade någon gång! Men jag är jätte trött idag :S Gillar de inte alls.
Har nyss ätit frukost, mackor å mjölk.
Ska snart ta och börja göra mig klar. Vet inte vad jag ska ha för kläder heller. Hatar morgonar.

Ikväll blir de ju att fara och se bio med Nina. Hoppas de går bra och att jag inte somnar :P
Vi ska äta på staden också så att vi får i oss någon middag.
Jag slutar fem, då ska Nina vara i stan. Vi går direkt och hämtar ut biljetterna till bion och sedan går vi och äter. Vi måste också besöka ica så att vi har någonting till bion :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0