Inte så smart planerat Elin

Hur smart är de att ligga å dra sig i sängen till klockan två dagen innan man börjar om med apu:n? Inte så smart alls. Hoppas bara jag kan somna i natt. Ska ju upp halv sju i morgon för att först fara till skolan i 2,5 timme för att sedan fara till apu:n. Känner redan nu att morgondagen kommer att vara jobbig. Men de här ska jag fixa!

Idag måste jag sätta mig ner och göra lite skolarbete. Har en läxa som ska in i morgon. Lite pinsamt att komma till lektionen och inte ha gjort den när vi har haft ca 2 veckor på oss att göra de. Jag ska ta reda på lite information om en glaskonstnär och en keramiker. Ett A4 om varje konstnär och de ska vara minst 3 bilder. Så de är inte så mycke jobb. Ska bara orka börja :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0